Пошуковий запит: (<.>A=Андріанов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Марчик В. І. Суспільний запит на фізичну культуру [Електронний ресурс] / В. І. Марчик, В. Є. Андріанов, О. В. Порохненко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_9 З'ясовано, що якщо потреби суспільства орієнтовані на особистісні якості людини, а не на рівень його фізичної підготовленості, то тоді можливе збагачення фізичної культури людини через формування внутрішньої мотивації до безпосередньо самої фізкультурно-спортивної діяльності. Установлено, що з появою можливості досягнення соціальної успішності через реалізацію особистісного потенціалу, потреби й інтерес до засобів фізичної культури збільшуватимуться. Дослідження мотиваційної сфери людини в досягненні її життєвих цілей сприятиме появі на ринку нових спортивних, рекреаційних і фітнес послуг, спрямованих на задоволення особистісних потреб людини й потреб суспільства в громадянах із високим рівнем здоров'я та фізичної кондиції.
|
2. |
Касьянов М. А. Аналіз проблем професійної адаптації до монтажних робіт та експлуатації кліматичної техніки як однієї з умов підвищення виробничої безпеки [Електронний ресурс] / М. А. Касьянов, О. О. Андріанова, В. С. Андріанов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_42
|
3. |
Анісімова Т. І. Дослідження методів аналізу економічної ефективності заходів з охорони праці при виконанні монтажних робіт [Електронний ресурс] / Т. І. Анісімова, О. О. Андріанова, В. С. Андріанов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_3
|
4. |
Марчик В. Ранжування мотивацій спортивної діяльності майбутніх вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Марчик, В. Андріанов // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 448-453. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__88
|
5. |
Андріанов В. Є. Становлення творчої особистості через систему фізичної культури та здоровий спосіб життя майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_4
|
6. |
Андріанов В. Є. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_4
|
7. |
Андріанов В. Є. Культура здорового способу життя як важливий складник особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_3
|
8. |
Андріанов Т. В. Формування позитивного ставлення до уроків фізичної культури у школярів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов, В. І. Марчик, В. Е. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 7. - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_7_32
|
9. |
Андріанов В. Є. Сучасний стан проблеми підвищення кваліфікації викладачів фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, В. І. Марчик, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 263-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_34
|
10. |
Марчик В. І. Роль емоційного фактора у формуванні мотивації до занять з фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. І. Марчик, А. В. Ісаєва, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 454-458. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_71 Розглянуто роль педагога в допомозі постановки цілей та створенні передумов успішної діяльності шляхом впливу на емоційну сферу студента. Вивчено склад потреб студентів у відвідуванні навчальних занять з фізичного виховання. На основі одержаних результатів дослідження виявлено, що найбільш перспективним є шлях формування в студентської молоді мотивів, що спрямовані на досягнення цілей.Рассмотрена роль педагога в помощи постановки целей и создании предпосылок успешной деятельности путем влияния на эмоциональную сферу студента. Изучены составляющие потребностей студентов в посещении учебных занятий по физическому воспитанию. На основе полученных результатов исследования выявлено, что наиболее перспективным является путь формирования у студенческой молодежи мотивов, которые направлены на достижение целей.
|
11. |
Андріанов В. Є. Розвиток спритності на самостійних заняттях [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов, В. І. Марчик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_11
|
12. |
Андріанов Т. В. Переконання як метод духовного та морального фиховання на заняттях з фізичної культури [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов, Н. Г. Макаренко, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 17. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_17_25
|
13. |
Андріанов В. Є. Організаційно-методичні основи навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для студентів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, О. М. Письменний, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_31
|
14. |
Мінжоріна І. Л. Шляхи реалізації емоцій та інтелекту студентів на заняттях із фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Л. Мінжоріна, В. І. Марчик, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 442-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_71 Розглянуто проблеми системи цінностей фізичного виховання. Розкрито сутність поняття творчого потенціалу усвідомленої мотивації занять спортом. Визначено характер потреб та їх зв'язок з мотиваційно-ціннісним ставленням студентів до занять з фізичного виховання. Наведено результати дослідження мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до фізичної культури і спорту. Зазначено, що розподіл пріоритетів має більшу схильність до необхідності отримання атестації. Доведено уповільнений вияв фізкультурно-спортивного інтересу та формування потреби в активній руховій діяльності студентів. Рассмотрены проблемы системы ценностей физического воспитания. Раскрыта суть понятия творческого потенциала осознанной мотивации занятия спортом. Определено характер потребностей и их связь с мотивационно-ценностным отношением студентов к занятиям по физическому воспитанию. Приведено результаты исследований мотивационно-ценностного отношения студентов к физической культуре и спорту. Отмечено, что распределение приоритетов имеет большую склонность к необходимости получения аттестации. Доказано проявление физкультурно-спортивного интереса и формирование потребности в активной двигательной деятельности студентов.We consider the problem of values of physical education. The essence of the notion of creativity conscious motivation sports. Defined needs and nature of their relationship with the motivational-value ratio of students to physical education classes. Results of investigations of motivational-value students' attitudes toward physical education and sport. Inferred that the distribution of priorities has a greater tendency to need to obtain certification. Proved manifestation of physical culture and sports of interest and the need for the formation of active motor activity of students.
|
15. |
Ляшок О. Г. Функціональні можливості студентів як показник рівня здоров'я: педагогічний аспект [Електронний ресурс] / О. Г. Ляшок, В. І. Марчик, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 503-507. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_81 Аргументовано доцільність фізичного виховання як обов’язкової навчальної дисципліни у ВНЗ. Встановлено відповідність до норми функціональних показників серцево-судинної системи студентів-першокурсників, що брали участь в експериментальному дослідженні. Виявлено відмінності у функціональних показниках. Зазначено, що низький рівень функціональних показників у першокурсників потребує зарахування їх до спеціальних груп лікувальної фізкультури. Аргументировано целесообразность физического воспитания как обязательной учебной дисциплины в ВУЗ. Установлено соответствие к норме функциональных показателей сердечнососудистой системы студентов-первокурсников, которые принимали участие в экспериментальном исследовании. Выявлены отличия в функциональных показателях. Отмечено, что низкий уровень функциональных показателей у первокурсников требует зачисления их в специальные группы лечебной физкультуры.Argued appropriateness of physical education as a compulsory discipline in higher education. The correspondence to normal functional indices of the cardiovascular system first-year students who participated in the pilot study. Revealed differences in functional terms. Noted that the low level of functional parameters in freshmen enrollment requires them to a special group of physiotherapy.
|